Què us oferim

 

 

 

Serveis veterinaris

Medicina interna, cirurgies vàries, ecografies, radiologia i alguna cosa d’exòtics (sobretot rèptils).

Com que ni per equipament ni per coneixements podem arribar a tot, intentem ser honestos i , quan cal, fem venir especialistes o bé referim els casos als qui considerem que en saben més del tema en qüestió. El que ens interessa és saber què li passa a l’animal i fer el possible per guarir-lo o millorar.li la qualitat de vida. Si ho fem sols o en col.laboració amb altres centres és secundari per a nosaltres, com creiem que ho és per als nostres clients.

Els veterinaris de la clínica treballem en equip. Tan li fa si un dia en trobeu un o l’altre, cada dia parlem dels casos pendents de diagnòstic i els treballem conjuntament. Fins i tot els caps de setmana o els dies en que un no està a la clínica, contactem un moment o un altre per comentar com ha anat el dia, com evoluciona un cas pendent, si han arribat resultats…

Intentem evolucionar, fent cursos online, cursos amb especialistes, contrastant els casos amb bibliografia…

Nosaltres no us garantim que l’encertarem amb un diagnòstic, però si que us garantim que ens hi esforçarem al màxim . La medicina i la veterinària no són ciències exactes, una mateixa malaltia es pot presentar amb símptomes molt diferents, i un mateix símptoma pot anar associat a moltes malalties. L’experiència ajuda molt a arribar als diagnòstics, però per moltes proves que facis sempre hi ha una part intuïtiva, fins i tot d’atzar, que fa més o menys fàcil arribar-hi.  Pel que ens hi va, nosaltres som els primers interessats a no cometre errors diagnòstics.

Un tema apart són les urgències. Les urgències sempre han estat un problema perquè estar pendent d’un telèfon i d’haver d’estar disponible per desplaçar-te a la clínica de nit i festius durant tot l’any crema molt al personal, que té una altra vida fora de la clínica veterinària i que necessita desconnectar ni que sigui unes hores de la feina. Fins ara ho fèiem com bonament podíem, amb rotacions internes i, durant una época, amb rotacions entre diferents clíniques de Manresa. Tanmateix des de que hi ha tres hospitals amb servei d’urgències 24 hores a Manresa, no té massa sentit que les clíniques fem urgències.  A vegades donem un telèfon de contacte als clients quan pel que sigui ens interessa que es posin en contacte amb nosaltres: casos complicats que estem portant i on preferim que se’ns informi si hi ha canvis, animals que hem enviat a casa després d’una cirurgia, etc. En aquests casos podem valorar millor que el veterinari d’urgències el que està passant, i si cal, podem posar-nos-hi en contacte per compartir informació sobre el pacient.

A vosaltres, els clients, us demanem que mantingueu una bona comunicació amb nosaltres.  Sou persones molt diferents.  Necessitem saber fins a on voleu arribar, quines expectatives teniu, quants diners podeu o voleu invertir, si esteu contents o no de com s’està duent el cas…. Sobretot, no dubteu mai a parlar amb nosaltres si us inquieta quelcom quan estem duent un cas.

 

Pinsos

Sobretot venem pinsos formulats per tractament de malalties (preferentment de la casa HPM) i algun de fisiològic (preferentment de gamma alta de la casa Farmina). També en tenim d’altres però no els potenciem tant.

 

Perruqueria de gats i gossos

No fem perruqueria de concurs, fem la perruqueria que ens demana la major part de la clientela.